Auteur(s): Mona Kasten
Uitgever: Boekerij*
Aantal pagina’s: 411
Genre: New Adult, Romantiek

Rating: 4.5 out of 5.

Begin Again Mona Kasten samenvatting

In Begin Again volgen we Allie, die haar oude leven achterlaat en opnieuw wil beginnen in Woodshill. Hier huurt ze een kamer bij Kaden. Kaden stelt direct een aantal regels op. Hierdoor begint de relatie tussen Allie en Kaden nogal stroef, maar algauw merken ze beiden dat ze het moeilijk vinden om bij elkaar uit de buurt te blijven. Zodra ze dichter bij elkaar komen, leren ze elkaar echt goed kennen. Beiden hebben hun eigen verhaal, die hen tegen kan houden om elkaar echt goed te kunnen ontdekken.

Mona Kasten Begin Again recensie

Man, wat heb ik genoten van Begin Again. Het voelde zo lang geleden dat ik een New Adult roman had gelezen, en ik was er echt weer aan toe. Bij New Adults weet je eigenlijk altijd wel waar het heen gaat, maar toch zijn er allerlei zaken die de relatie tussen de hoofdpersonen tegen kunnen houden. Ondanks dat ik natuurlijk al wist hoe het zou eindigen, heb ik het hele boek met vlinders in mijn buik gelezen. Ook als ik niet aan het lezen was, was ik bezig met Allie en Kaden.

Geweldige personages

De verhalen van Allie en Kaden hielden me op het puntje van mijn stoel. Kasten heeft een geweldig verhaal neergepend, met personages waarvan je wel móet houden. Ook de personages die nog niet als hoofdpersoon aan de beurt kwamen, hadden duidelijk hun eigen levens. Nadat ik Begin Again uitgelezen had, heb ik meteen de samenvattingen van de volgende twee delen gelezen en ik kan nu al niet wachten om die te lezen!

Hou je van New Adult en lovable personages? Dan moet je zeker Begin Again van Mona Kasten lezen, je wordt gegarandeerd verliefd!

Ik heb een recensie-exemplaar van Boekerij ontvangen. Dit heeft mijn mening over het boek op geen enkele manier beïnvloed!

5 thoughts on “Begin Again, Mona Kasten