Trust Again van Mona Kasten || Recensie

Titel: Trust Again
Serie: Again #2
Author(s): Mona Kasten*
Aantal pagina’s: 415
Genre: Romantiek, New Adult

In het tweede boek in de Again-serie van Mona Kasten volgen we Dawn Edwards. Na door een moeilijke periode te zijn gegaan in de stad waarin ze opgegroeid is, weet ze zeker dat ware liefde niet bestaat. Ze richt haar hele leven opnieuw in. Dat lijkt gemakkelijker gezegd dan gedaan; Spencer heeft zijn oog op haar gericht en zal haar niet gauw met rust laten. Ondanks dat de twee al goede vrienden met elkaar waren, draagt Spencer een groot geheim met zich mee, waar niemand iets van weet. Lukt het Dawn en Spencer hun verleden achter zich te laten en zich mee te laten slepen door de ware liefde?

Waar ik het eerste boek in deze serie, Begin Again, al ontzettend fijn vond om te lezen, smolt ik volledig weg bij het lezen van Trust Again. Ik had een goede klik met hoofdpersonage Dawn, vooral door haar cute en clumsy voorkomen. Tegelijkertijd staat ze haar mannetje en volgt ze haar dromen. Ik vond Dawn heel inspirerend om over te lezen. Zet daar een superknappe, grappige en lieve jongen tegenover en je houdt enkel een poeltje gesmolten Romi over op de vloer.

Ja, ik ben echt verliefd op Dawn en Spencer. De relatie tussen hen loopt niet te snel van stapel, wat voor mij echt een pluspunt is. Zo zie je dat hun relatie om zo veel meer gaat dan enkel lichamelijke aantrekkingskracht, terwijl het laatste ook echt wel aan bod komt. Het maakt het verhaal voor mij herkenbaar en geloofwaardig. Bovendien maken de twee deel uit van zo’n geweldig hechte vriendengroep, waar iedereen wel bij zou willen horen. Over Allie en Kaden las je al in boek één van de Again-serie, maar er zijn absoluut hintjes naar de vervolg boeken en de relaties die daarin beschreven gaan worden. Ik weet zeker dat die net zo geweldig gaan zijn als de eerste twee boeken; ik kijk er nu al naar uit!

Ik heb een recensie-exemplaar van Boekerij ontvangen. Dit heeft mijn mening over het boek op geen enkele manier beïnvloed!

One thought on “Trust Again van Mona Kasten || Recensie